Precizări privind interpretarea documentelor [Strategia Națională pentru Păduri 2030]

Strategia Națională pentru Păduri 2030

National Forest Strategy 2030

Unelte utilizator

Unelte site



Diferențe

Aici sunt prezentate diferențele dintre versiunile selectate și versiunea curentă a paginii.

Link către această vizualizare comparativă

Ambele părți revizuirea anterioarăVersiuni anterioare
docs:clarifications [2022/11/01 12:36] administratordocs:clarifications [2022/11/01 12:38] (curent) administrator
Linia 6: Linia 6:
 1. Elaborarea schiței SNP30 s-a realizat în cadrul contractului de cercetare Servicii de cercetare pentru elaborarea studiului independent și a Strategiei Naționale a Pădurilor 2020-2030, obligație stabilită prin Programul Național de Redresare și Reziliență, câștigat de Universitatea Transilvania din Brașov, prin selecție competitivă. Echipa proiectului a fost formată din experți de la Facultatea de Silvicultură și exploatări forestiere a Universității Transilvania din Brașov și Facultatea de Silvicultură a Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava, cu cooptarea unor experți din afara mediului universitar. 1. Elaborarea schiței SNP30 s-a realizat în cadrul contractului de cercetare Servicii de cercetare pentru elaborarea studiului independent și a Strategiei Naționale a Pădurilor 2020-2030, obligație stabilită prin Programul Național de Redresare și Reziliență, câștigat de Universitatea Transilvania din Brașov, prin selecție competitivă. Echipa proiectului a fost formată din experți de la Facultatea de Silvicultură și exploatări forestiere a Universității Transilvania din Brașov și Facultatea de Silvicultură a Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava, cu cooptarea unor experți din afara mediului universitar.
  
-2. Elaborarea schiței SNP30 a avut la bază procesul de consultare publică desfășurat sub egida Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor în perioada iulie-decembrie 2020, coordonat voluntar de cele două universități menționate anterior. Procesul de consultare a urmărit implicarea tuturor factorilor interesați sau afectați de gestionarea pădurilor într-un dialog structurat cu scopul de a formula poziții concrete și fundamentate privind direcțiile de elaborare a politicilor forestiere. Desfășurarea și rezultatele procesului de consultare sunt disponibile de la începutul anului 2021 pe site-ul [[https://optiuni.strategieforestiera.ro/||Strategie Forestieră]].+2. Elaborarea schiței SNP30 a avut la bază procesul de consultare publică desfășurat sub egida Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor în perioada iulie-decembrie 2020, coordonat voluntar de cele două universități menționate anterior. Procesul de consultare a urmărit implicarea tuturor factorilor interesați sau afectați de gestionarea pădurilor într-un dialog structurat cu scopul de a formula poziții concrete și fundamentate privind direcțiile de elaborare a politicilor forestiere. Desfășurarea și rezultatele procesului de consultare sunt disponibile de la începutul anului 2021 pe site-ul [[https://optiuni.strategieforestiera.ro/||Opțiuni strategice pentru dezvoltarea politicii forestiere]].
  
-3. In cadrul procesului de consultare, au fost identificate și prezentate toate [[https://optiuni.strategieforestiera.ro/process/phase03/final_draft|opțiunile strategice]] așa cum au fost formulate de participanți: . Acest aspect este clar menționat în documentul care sintetizează opiniile exprimate: “Rezultatele   procesului   de   consultare,   așa   cum   sunt prezentate  în  acest  document,  reprezintă  o  sinteză  a opiniilor exprimate de respondenți și nu reprezintă opiniile echipei  de  implementare,  nici  nu  pot  fi  interpretate  ca poziționări instituționale ale celor două universități”. De aceea, atribuirea în numele “grupului de experți” a unor citate din acest document este o dovadă fie de neștiință, fie de rea-voință.+3. In cadrul procesului de consultare, au fost identificate și prezentate toate opțiunile strategice așa cum au fost formulate de participanți ([[https://optiuni.strategieforestiera.ro/process/phase03/final_draft|Raport final]]). Acest aspect este clar menționat în documentul care sintetizează opiniile exprimate: “Rezultatele   procesului   de   consultare,   așa   cum   sunt prezentate  în  acest  document,  reprezintă  o  sinteză  a opiniilor exprimate de respondenți și nu reprezintă opiniile echipei  de  implementare,  nici  nu  pot  fi  interpretate  ca poziționări instituționale ale celor două universități”. De aceea, atribuirea în numele “grupului de experți” a unor citate din acest document este o dovadă fie de neștiință, fie de rea-voință.
  
 4. Schița SNP30, în forma în care a fost agreată de experții din cadrul proiectului și înaintată beneficiarului la 28 iulie 2022 este disponibilă public pe pagina [[https://strategieforestiera.ro/process/snp30||Schița SNP30]] 4. Schița SNP30, în forma în care a fost agreată de experții din cadrul proiectului și înaintată beneficiarului la 28 iulie 2022 este disponibilă public pe pagina [[https://strategieforestiera.ro/process/snp30||Schița SNP30]]